Warunki gwarancji grzejnika Heniks:

  • Producent udziela gwarancji na okres 6 lat od daty sprzedaży, jednak nie dłużej niż 84 miesiące od daty produkcji grzejnika.
  • Ujawnione w tym okresie wady wynikłe z winy producenta zostaną bezpłatnie usunięte lub egzemplarz zostanie wymieniony na nowy o tych samych parametrach.
  • W przypadku usterek nie powstałych z winy producenta możemy rownież zregenerować dany grzejnik odpłatnie po uzgodnieniu wszystkich szczegółów z klientem.
  • Warunkiem przyjęcia reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu nie przekraczającego terminu gwarancji oraz wypełnienie formularza. (pobierz)
  • Powyższe dokumenty należy przesłać niezwłocznie na adres mailowy firmy biuro@heniks.pl Termin rozpatrywania reklamacji nie trwa dłużej niż 5 dni roboczych.
  • Nasza firma nie zajmuję się montażem oraz demontażem grzejników łazienkowych, klient zobowiązany jest do wykonania tych usług we własnym zakresie.
Loading...
Facebook Messenger for Wordpress